Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Μυρωδιές & Ευωδίες!!


  Μπαίνεις μες το λεωφορείο... κι εκεί που στέκεσαι και σε στριμώχνουν από 3-4 μεριές ξαφνικά νιώθεις κάτι να σου γαργαλάει τη μύτη... Δυστυχώς δεν είναι το τέλειο άρωμα της κοπελιάς απέναντι αλλά μασχαλίλα - ιδρωτίλα του δίπλα! Και να φανταστείς ότι είναι χειμώνας! Δε θέλω καν να θυμηθώ τι γίνεται το καλοκαίρι! Σήμερα μου'ρθε μια λιποθυμία, μια αναγούλα, ένα κάτι συγκλονιστικό βρε παιδί μου! 
   Εντάξει, καταλαβαίνει ότι κάποιος μπορεί να φέρει ως αντίλογο ότι τα αποσμητικά είναι κακά για το δέρμα κλ. Να σας πω ότι αυτό που πραγματικά κάνει πολύ κακό είναι το αντιδρωτικό και όχι το αποσμητικό. Βέβαια, υπάρχουν και αποσμητικά που είναι βλαβερά λόγω των ουσιών που περιέχουν! Ναι καλέ μου άνθρωπε, όμως τόσα και τόσα σκευάσματα σε τόσα και τόσα καταστήματα από ψιλικατζίδικα, Σούπερ Μάρκετ κλ μέχρι φαρμακεία δεν βρίσκεις κανένα να σου κάνει? 
   Κι άραγε μόνο τη δική μου μύτη ενοχλεί? Η δική σου έχει πάθει ανοσία? Γιατί πάω στοίχημα ότι αν έρθω εκεί που στέκεσαι κι ευωδιάζεις, βγάλω το αθλητικό και σου'ρθει η μπόχα, θα το μυρίσεις και θα μου την πεις κιόλας! 
   Κάποιος κατάφερε να ξεστομίσει με θάρρος έναν παραλληλισμό με τις φερορμόνες που αναδύουν οι ταύροι και πόσο "ερωτικοί" γίνονται και άλλες τέτοιες κοτσάνες!! Δεν ξέρω τι σου 'χουν πει αλλά εγώ δεν είμαι αγελάδα!!! Βέβαια, θα μου πεις γούστα είναι αυτά! Μπορεί η γκόμενά του να γουστάρει ασύστολα! Σαν εκείνες τις κοπέλες που ποτέ δε θα καταλάβω, που τους αρέσουν οι ιδρωμένοι άντρες!!! Πάτε καλά??? Όλη αυτή η γλίτσα σας αρέσει??? 
   Λυπάμαι πολύ! Εγώ θέλω απαλό καθαρό δερματάκι μυρωδάτο με φρέσκο σαπουνάκι (εντάξει και με αφρόλουτρο βολεύομαι)!!! Δε με νοιάζει να φοράει την σούπερ τέλεια κολόνια σαφώς! Με νοιάζει να μυρίζει καθαριότητα! Και δυστυχώς η "σέξι" ιδρωτίλα δεν θυμάμαι να συμπεριλαμβανόταν σε αυτόν τον κατάλογο!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου