Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες Δημιουργίες Μέρος Α'




Deck the halls with boughs of holly 
Falalalalalalala
Tease the season to be jolly 
Falalalalalalala

 Αααχχχ! Τι χαρούμενη γιορτή τα Χριστούγεννα! Φτιάχνει η διάθεσή σου! Φωτάκια παντού, χρώματα, χαμόγελα, η προσδοκία μιας νέας αρχής η ελπίδα ότι τον επόμενο χρόνο μπορεί όλα να'ναι καλύτερα, τα γλυκά, τα φαγητά, οι παρέες! Τι ωραία που είναι! Κι εγώ μελαγχολώ βέβαια, αν κάποιο πρόσωπο που θέλω να δω είναι μακρυά μου αλλά κατά τα άλλα όλα αυτά τα χρώματα και τα φώτα δε σ'αφήνουν να μιζεριάσεις εύκολα!
  Ωστόσο, εκτός από χαμόγελα κι αγάπη τα Χριστούγεννα φέρνουν στην επιφάνεια και πολλά έξοδα! Προσωπικά, εκτιμώ πολύ τη σκέψη, την αγκαλιά, το χαμόγελο, την ευχή... Το ότι θα μου αφιερώσεις χρόνο να περάσουμε μαζί να γελάσουμε, να μιλήσουμε, να κάνουμε οτιδήποτε! Όλα αυτά! Αλλά επειδή κι εγώ παιδάκι είμαι εκτιμώ πολύ και τα δώρα εφόσον υπάρξουν! Ακόμη πιο πολύ δε το δώρο που κάποιος έχει κάνει κάποιο κόπο γι'αυτό! Από το να ψάξει για να βρει αυτό που είναι για μένα (που ξέρει δηλ τι θα μου αρέσει και θα ψάξει να το βρει), μέχρι να το φτιάξει μόνος του! Δεν με νοιάζει αν θα είναι μεγάλο, μικρό, στρογγυλό ή τετράγωνο! Αρκεί που θα'ναι από 'σένα και θα'ναι δικό μου! Περίεργο δεν ακούγεται!
  Πέρα όμως από τα δώρα, είναι και τα στολίδια! Κάθε χρόνο, όσα στολίδια και να'χουμε κάτι νέο θα πάρουμε... έτσι για το καλό! Προσωπικά, σπίτι μου δεν έχω δέντρο κυρίως γιατί δεν έχω χώρο να το βάλω! Έτσι βάζω παντού φωτάκια κρεμάω μπάλες και διακοσμητικά στους τοίχους κι άλλα τέτοια! Επειδή λοιπόν, ήθελα να πάρω καμιά γιρλάντα και σκεφτόμουν να αντικαταστήσω τα φωτάκια μου γιατί κάηκαν κάμποσα έκανα μια βόλτα στην αγορά και χάζευα βιτρίνες... (Το ξέρω ότι είναι νωρίς... Και τι πειράζει???? ) Έβλεπα διάφορα σχέδια, χρώματα και βέβαια διάφορες τιμές! Και κάποτε πέφτω στην υπερβολή: Για ποιον λόγο ένα δέντρο πλαστικό περίπου στο 1,70 ύψος κοστίζει 300Ε??? Ένα δέντρο πουλάνε ή το ελατοδάσος ολόκληρο???? Είχα πάθει τέτοιο σοκ που κοιτούσα με μανία το δέντρο προσπαθώντας να βρω που έχει κρυμμένο το χρυσό και στοιχίζει τόσο!  Δεν το βρήκα! 
  Τσαντίστηκα τόσο πολύ που αποφάσισα ότι φέτος θα φτιάξω στολίδια μόνη μου! Ας μη βγουν στρογγυλές μπάλες! Δε με νοιάζει! Θα το'χω φτιάξει ΜΟΝΗ ΜΟΥ και δε θα στοιχίζει 300Ε!!!!!
  Πήγα και πήρα γκοφρέ χαρτί χειροτεχνίας, κόλλα, αυτοκόλλητα αστεράκια δεντράκια κα. τέτοια και κορδέλα χρυσή απ'αυτές που τυλίγουμε τα δώρα!!! Εντάξει δεν μπορούσα να φτιάξω μπάλες ομολογουμένως! Έφτιαξα όμως πουγκιά δωράκια καραμελίτσες κα. μετά έκανα και αλυσίδες για γιρλάντες! To γέμισμα είναι από γκοφρέ χαρτί (τα χρώματα που δε θα χρησιμοποιούσα) εφημερίδα και εύχρηστο θα είναι και το χαρτί τουαλέτας. 


Την αλυσίδα την έκανα κόβοντας παρόμοιου μεγέθους (δεν τα μετρούσα κιόλας) κομμάτια κορδέλας και έφτιαξα τους κρίκους με διάφανο ζελοτέιπ. 

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο το έφτιαξα πάλι με γκοφρέ χαρτί και το κόλλησα με μπλουτακ στον τοίχο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου