Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

81.Για πάντα


Τα κείμενα που δημοσιεύονται στο ιστολόγιο αυτό προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα. Μπορείτε να τα αναδημοσιεύσετε αλλά πάντα με σαφή αναφορά στον συγγραφέα και την πηγή. 


Γλυκέ μου ιππότη
Μικρέ ταξιδιώτη
Που χάνεσαι 
Στα στενά μου 
Και χώνεσαι 
Όλο και πιο πολύ 
Στον τρελό μου λαβύρινθο
Το νήμα δε θα στο δώσω 
Ίσως μετά το μετανιώσω
Αν σε βοηθήσω
Εύκολα να με βρεις
Αν μ’ αγαπάς θα μου το πεις
Ψιθυριστά στ’ αυτί 
Από κοντά
Και μετά 
Γλυκά θα με πλανέψεις
Και θα με ταξιδέψεις
Σε νότες καινούριες 
Θα μου παίζεις ρομαντικά
Κι εγώ θα σου χορεύω
Θα προσπαθώ να σε μαγέψω 
Με ματιές και χάδια
Και θα φοβάμαι
Μη μου φύγεις
Και σα ξωτικό
Μου πάρεις τις νότες της φωνής μου
Της μελωδίες της ζωής μου
Δεν ξέρω αν θ’ αντέξω
Μ’ αν δεν αντέξω 
Κι αν δεν έρθεις
Θα μείνω για σένα
Κι αν θα με ξαναβρείς
Θα ‘ναι για πάντα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου