Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Αστειάκι!!!!!!!


Μετα απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν
έπαιρνε μπρος.
Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...
 
Σε λίγο θα πηγαίνουμε Σούπερ-Μάρκετ και δέν θα αγοράζουμε τίποτα,θα
κάνουμε μόνο Like.
 
Σβήσε το Facebook και αν θυμηθεί κανείς άλλος εκτός από τη μάνα σου τα
γενέθλια σου,θα κάτσω να με χέσεις...
 
Ο κόκορας του γείτονα μπήκε στην αυλή μου...
Ας είναι ελαφρύ το μακαρόνι που θα τον σκεπάσει....
 
Σε είδα στο μπαρακι... Ήσουν μελαχρινή και μαυρισμένη.... Μου έδωσες ενα
τριαντάφυλλο. Σου ψιθύρισα "Είναι τέλειο".... Μου ψιθύρισες: "ένα ευρώ"...
 
Τα πιο σοβαρά πράγματα λέγονται στην Πλάκα. Μερικές φορές και στο Θησείο.
 
Όταν ψάχνω κάτι:Google
Όταν ψάχνω κάποιον:Facebook
Όταν δεν βρίσκω κάτι:Μάναααααα......!

Δεν ήμουν σίγουρος γιατί ο γιατρός μου συνταγογράφησε LSD για την
δυσκοιλιότητα μου, μέχρι που είδα ένα δράκο και χέστηκα πάνω μου...

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
Εάν σας στείλει κανείς εισερχόμενο μήνυμα με link το καινούριο single
του Παντελίδη, μην το ανοίξετε. Είναι όντως το καινούριο single του
Παντελίδη...

Σκούντηξα τον Καραγκούνη στο Facebook και έπεσε!!!

-Γυναίκα πότε έχουμε επέτειο;;;
-28 Οκτωβρίου!!!
-Σώπα ρε!...Δηλαδή τη μέρα που όλοι έλεγαν ΟΧΙ εγώ είπα ΝΑΙ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου