Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Άγιε μου Βασίλη...

Άγιε μου Βασίλη, 

Δεν ξέρω αν ήμουν καλό παιδάκι φέτος... Έκανα πάντως ό,τι μπορούσα... Ίσως στην κάλτσα μου να βάλεις (μαζί με το δώρο μου, εννοείται... μην κάνεις κανένα αστείο!) και μια λίστα με ιδέες για του χρόνου! 

Επίσης, Άγιε μου... δεν ξέρω τι πρόσβαση έχεις... Εύχομαι να μπορούσες να μοιράσεις μυαλά σε μερικούς, ηθική και συνείδηση σε άλλους... Κάποιοι ίσως χρειαστούν και καρδιά (μεταφορικά το λέω... βέβαια και σε μόσχευμα να σου βρίσκεται σίγουρα κάποιος θα το'χει ανάγκη!)... 

Εγώ θα χρειαστώ υπομονή... κι η αντοχή είναι σιγουράκι! Κι ό,τι άλλο καλό σου βρίσκεται, κράτα το! 

Πάντως, εύχομαι πάντα να είχες τη δυνατότητα να μοιράσεις καλή σωματική, ψυχική και νοητική υγεία... Να'μαστε δυνατοί να διαχειριζόμαστε στην καθημερινότητα με το κεφάλι ψηλά!

Να μοιράσεις ζεστά χαμόγελα και γλυκιές αγκαλιές... έτσι, να βάλεις απόθεμα στον κόσμο να'χει να μοιράζει... να μην τα τσιγκουνεύεται!

Κι ελπίδα Άγιε! 

Αα.... ωραία θα'ταν μια χιονισμένη Πρωτοχρονιά, αν έχεις την καλοσύνη! Να ξυπνήσουμε το πρωί και να αποφασίσουμε να το περάσουμε στα ζεστά μας! 

Ευχαριστώ Άγιε Βασίλη... κυρίως που υπάρχεις κι εσύ και έχω να ελπίζω ότι κάποια μέρα κάτι θα γίνει! 

Καλά Χριστούγεννα
και με το καλό η νέα χρονιά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου