Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Μια πιτζάμα παρακαλώ!



Χρόνια τώρα έχω πρόβλημα με την εύρεση της κατάλληλης άνετης πιτζάμας! Πραγματικά είχα αρχίσει να προβληματίζομαι έντονα! Βλέπετε, όσες κι αν είχα δει και δοκιμάσει πάντα είχαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα! Το νούμερο άλλαζε, το μέγεθος όμως μόνο πλάταινε! Ουχί μάκραινε!!!!! Άρχισα να αναρωτιέμαι αν αυτό συμβαίνει γιατί τα περισσότερα ενδύματα πλέον φτιάχνονται στην Κίνα/ Ιαπωνία, γι'αυτό και παραμένουν τα μπατζάκια και τα μανίκια ολίγον τι κοντά αλλά το φάρδος των ενδυμάτων μπορεί να αυξομειώνεται! Ας τους εξηγήσει όμως κάποιος ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι των ίδιων διαστάσεων! Δε γίνεται από μέγεθος/νούμερο medium και μετά το "ύψος" να μένει ίδιο! Εντάξει δεν είμαι και η Κουλιανού αλλά δεν είμαι κι ένα μέτρο μόνο! Παίρνω το Large να το δοκιμάσω και το λάστιχο από το παντελόνι μου φτάνει στο στομάχι, το μπατζάκι μεταξύ αστραγάλου και γάμπας και τα μανίκια κοντά.. Πφ... και βέβαια στο φάρδος τους μπορούσα να φορέσω την πιτζάμα μαζί με τον καλό μου! Έτσι να συσφίξουμε περισσότερο τις σχέσεις μας! Μήπως τελικά αυτό να είναι το σκεπτικό? Να μην κρυώνουμε κιόλας? Πως λέει το τραγούδι "Στην μπανιέρα δυο δυο..." ? Ε... το ίδιο... στην πιτζάμα δυο δυο! 
Τελικά εγώ καταλήγω να αγοράζω φόρμες και να κοιμάμαι με αυτές! Τουλάχιστον άμα γίνει σεισμός ή πιάσει φωτιά εγώ θα'μαι ντυμένη όταν πεταχτώ έξω πανικόβλητη! Μη μας πάρουν και τα κανάλια με το απροσάρμοστο του νυχτικού!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου