Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Στην προηγούμενη ζωή μου...


Μ'αρέσει πάρα πολύ να πετάω με το αεροπλάνο! Είναι τόσο ωραία! Όταν ο καιρός είναι καλός και βλέπεις γύρω σου τα πάντα από ψηλά! Και γενικά μ'αρέσει να στέκομαι σε μέρη που ο αέρας (ο καθαρός κατά προτίμηση) μου χαϊδεύει το πρόσωπο! Είναι ωραία πολύ! Όμως, καμιά φορά παθαίνω κάτι περίεργο με τα ύψη.... ο φόβος ότι θα πέσω μάλλον... Μ'αρέσει επίσης να κολυμπάω!!! Πάρα πολύ!!! Νιώθω το νερό στο δέρμα μου κι είναι σα να γεμίζει τα κύτταρά μου!! Βέβαια, στα πολύ βαθιά της θάλασσας που δε βλέπω αν υπάρχει κάτι από κάτω μου φοβάμαι... Αυτά με κάνουν ν'αναρωτιέμαι... Μήπως στην άλλη μου ζωή ήμουν χελιδονόψαρο????? 

1 σχόλιο:

  1. ........τα αυτιά μου ρε.....η πολλή παρέα με το χάρη προκαλεί σοβαρές βλάβες στο χιούμορ.:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή