Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Θέλω να γίνω....



  Αλήθεια πότε καταλαβαίνεις τι πραγματικά θες να γίνεις??? Με τι να ασχολείσαι στη ζωή σου? Πότε είναι αυτή η στιγμή? Γιατί όταν ήμουν μικρή ήθελα να τραγουδάω και να χορεύω.... έδινα συναυλίες στο δωμάτιό μου και συνεντεύξεις κλπ και για'μαι ειλικρινής ακόμη θα'θελα να ασχοληθώ με αυτό! Ωστόσο ξέρω ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ την όποια δημοσιότητα.... Αρκετό άγχος έχω να τα κάνω όλα σωστά και τέλεια! Πόσο μάλλον αν θα γινόμουν γνωστή (για το διάσημη δεν μπαίνω στον κόπο να σκεφτώ). 
  Επειδή μου άρεσε να το παίζω "δασκάλα" και "αφεντικό" μου μπήκε και αυτό το μικρόβιο (ναι το ξέρω ότι η διδασκαλία δεν είναι μόνο αυτό!)... αλλά μου άρεσαν τόσο πολύ τα άστρα, οι πλανήτες, το σύμπαν που ωστόσο για να το σπουδάσεις θες και κάμποσες φυσικές και μαθηματικά που -ναι- μ'αρέσουν αλλά με εκνευρίζουν τόσο πολύ που ένα κόμα ένα (+) ένα (-) μπορεί να στείλει όλον τον κόπο σου στα σκουπίδια που τα απέφυγα. Με τα πολλά γνώρισα τη Γλωσσολογία, τον κ. Μπαμπινιώτη και αποφάσισα να μπω στη Φιλολογία! Και μετά το μετάνιωσα.... Και δε μου αρέσει να μετανιώνω... και στην προκειμένη άλλοι με έκαναν να μετανιώσω... 
  Από τότε προσπαθώ να καταλάβω... να βρω κάτι να με ενθουσιάσει και να πω "Αυτό είναι για μένα" και δεν μπορώ!
  Λοιπόν, συχνά αναρωτιέμαι πότε στο καλό έρχεται εκείνη η στιγμή που λέμε "βρήκα αυτό που θέλω" ? Ορίζεται να συμβαίνει σε κάποια ηλικία ή μπορείς να το πάθεις ανά πάσα στιγμή? Πολύ περισσότερο, αυτό που θα μας καλύπτει τώρα θα είναι για πάντα? Οι άνθρωποι αλλάζουν σύμφωνα με τα βιώματά τους! Δεν είναι μια ζωή ίδιοι! Αυτό που βρίσκεις τώρα θα είναι για πάντα? Ή μήπως θα φτάσεις στα 40-50 χρόνια σου και θα πεις "Δεν είμαι αυτό που θα'θελα"... ?? 
Ή μήπως αυτό που πραγματικά σε ικανοποιεί σαν ύπαρξη μένει σταθερό ό,τι κι αν γίνει? Για παράδειγμα, μ'αρέσουν οι χειροτεχνίες αλλά όχι να το κάνω επάγγελμα! Ασχολίες όπως η μαγειρική, οι χειροτεχνίες δεν θέλουν πίεση! Η φαντασία δε θέλει πίεση! Αλήθεια.... εσύ βρήκες αυτό ακριβώς που θες? Εγώ θα το βρω ποτέ? Ή μήπως θα μείνω να αναρωτιέμαι και στο μεταξύ θα κάνω πράγματα για να εξασφαλίζω τα <προς το ζην >... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου