Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Παλιά γραμμένο, χωρίς τίτλο


Τα κείμενα που δημοσιεύονται στο ιστολόγιο αυτό προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα. Μπορείτε να τα αναδημοσιεύσετε αλλά πάντα με σαφή αναφορά στον συγγραφέα και την πηγή. 


Μ'αγνοείς
μή μ'αγνόείς
μιλάω
πονάω
αγαπάω
ζω
φωνάζω
σε φωνάζω
σου φωνάζω
μ'ακούς
δε μ'ακούς 
μη μ'ακούς
που παραμιλάω
που κλαίω 
που καίω
νιώθεις
με νιώθεις
δε με νιώθεις 
να με νιώσεις
δε μπορείς
με πονάς
το ξέρεις
πως με πονάς
τ'ακούς
το νιώθεις
το αγνοείς
ανόητη
ανόητη
μένω ακόμη 
δειλή
παραμένω
περιμένω
το αύριο
όχι για να'μαι 
αλλά που δε γίνεται
δίπλα 
μέσα μου 
δεν θέλω άλλον
τι να πω 
τι να σου πω
να κάνω πρέπει
πρέπει να κάνω
τόσα πρέπει
για το χατήρι μου όμως 
για μένα
να ζωντανέψω
να πετύχω
να ερωτευτώ  
να ζήσω
βλέπω
δε βλέπω
παραβλέπω
τι να δω
εμένα
θρηνώ 
ό,τι είχα
ό,τι έχασα
ό,τι έχω
και τι δε θα 'χω  ποτέ
μα όλα όσα έχω 
είναι σημαντικά
κι άμα τα χάσω
τι θα μείνει
θα μείνει κάτι
τίποτα
ειρωνεία
ειρωνεία; 
αχαριστία
αχαριστία;
άδειασμα
πείσμα
και ποιος να ξέρει
εγώ; 
ρωτάς
ρωτάω 
ρώτα ξανά
μη με ρωτάς
κι αν ψάχνω απάντηση
και λύση να βρω
και αν δεν τα καταφέρνω
που να τα βρω
που θα τα βρω
φως
και ζωή 
και στοιχεία
και καρδιά
κι έρωτα
κι αγάπη
κι αγκαλιά
και τώρα
τι κάνω εδώ
μουσικές 
χαμόγελα
άνοιξα την πόρτα της ψυχής μου
μπήκες τ'ανακάτεψες
τώρα δεν κλείνει
κοίτα
άραγε αυτό είναι 
μεγαλώνω
και φοβάμαι
τι να πεις
δε μ'αγνοείς
να μ'αγνοείς 
αγνόησέ με 
που λέω 
που κλαίω
που μιλάω
που γελάω
μα όχι 
που αγαπάω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου